Gyakran Ismételt Kérdések

Mikor kapom meg a megrendelt könyveket?

Személyes átvétel esetén a megadott időpontokban tudja átvenni a könyvet/könyveket a honlapon feltüntetett helyen.

Utánvétellel történő szállítás esetén a megrendelt könyvet/könyveket a Magyar Postával  juttatjuk el otthonába, vagy akár a munkahelyére. A megrendelt könyvek szállítási határideje 3-10 munkanap. (Postafiókcímre nem áll módunkban kézbesíteni.)


Mi van akkor, ha már megrendeltem a könyveket, de mégis változtatnék a rendelésemen?

Ebben az esetben kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat (megrendeles@vaszistha.hu e-mail címen vagy a +36-22/504-627 telefonszámon) és vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot.


Mit tegyek, ha elállok a vásárlási szándékomtól?

Ebben az esetben kérjük értesítse ügyfélszolgálatunkat (megrendeles@vaszistha.hu e-mail címen vagy a +36-22/504-627 telefonszámon) és vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot.


Milyen kedvezményeket kaphatok?

A www.vaszistha.hu oldalon minden könyv fogyasztói árából kedvezményt adunk, ez minden termékre külön fel van tüntetve (ez az internetes ár). A weblapon feltűntetett értékű vásárlás felett elengedjük a postaköltséget. Tíz vagy több könyv együttes megvásárlása esetén vegye fel kiadónkkal a kapcsolatot (megrendeles@vaszistha.hu e-mail címen vagy a +36-22/504-627 telefonszámon).


Kinél reklamálhatok, ha tíz napon túl nem érkezik meg a küldeményem?

Amennyiben a megrendelt könyv/könyvek nem érkeznek meg öt napon belül, abban az esetben ezt jelezze írásban vagy telefonon ügyfélszolgálatunknak (megrendeles@vaszistha.hu e-mail címen vagy a +3622/504-627 telefonszámon).


Kapok e nagyobb kedvezményt, ha nagykereskedő vagyok?

Ez mindig az eseti megállapodástól függ. Kérem jelentkezzen ügyfélszolgálatunknál
(megrendeles@vaszistha.hu e-mail címen vagy a +36-22/504-627 telefonszámon).


Mi van akkor, ha a kapott könyv sérült?

A megrendelt könyvekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Ha a kapott könyv sérült, akkor a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztassa az ügyfélszolgálatunkat a megrendeles@vaszistha.hu e-mail címen. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: - elsősorban kicseréljük - ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Vaszistha Kiadót terhelik.

 

Szerződési feltételek | Gyakran ismételt kérdések | Adatvédelem | Szállítási feltételek
© 2012-2016 Vaszistha - Minden jog fenntartva